יום שלישי, 28 במאי 2013

כיורים איכותיים

כיורים

יש שלושה מקומות בבית בהם יש כיורים: מטבח, חדר אמבטיה ושירותים. יש בתים בהם יש גם כיור במרפסת שירות. כיורים הם כלי שימושי שמיועד לנקז את המים שנשפכים לתוכו מהבית לביוב. כיורים משמשים אותנו בעת שאנחנו שוטפים כלים, מצחצחים שיניים או רוחצים פנים, מתגלחים, מכבסים ועוד. לכאורה כיורים הם כלים שימושיים בלבד אבל כמו כל כלי שימושי הם הפכו עם השנים ליותר ויותר נאים ומעוצבים.

כיורים במטבח שניתן להשיג במטבחים כפריים מבית ונגה יכולים להיות מיוצרים ממספר חומרים: כיורים מנירוסטה, כיורי גרניט פורצלן, כיורים מקוריאן ועוד. אפשר להתקין כיורים בהתקנה עליונה, בהתקנה תחתונה ואפשר להתקין כיורים בגובה השיש זאת אומרת בהתקנה ישרה. יש אשרות שהכיור ומשטח העבודה יהוו יחידה אחת ללא חיתוכים והדבקות כמו למשל כיורים ומשטחי מטבח מקוריאן.

  לא רק חומרים וצורת ההתקנה מגוונים,  גם צורת כיורים מגוונת. כיורים אפילו למטבח יכולים להיות מרובעים,ניתן להשיג גם תמונות מטבחים מרהיבות וכן מרובעים עם סיומת מעוגלת ועוד. ואי אפשר לדבר על כיורים בלי לדבר על ברזים. הברז יכול להיות מחובר לכיור או מחובר לקיר. היום יש כיורים רבים בהם מכינים שני חורים אחד לברז ושני שמיועד לפילטר מים או לסבון.

בחדרי שירותים מקובל להציב כיורים קטנים יותר, לעיתים מוצבים כיורים אלה על ארונית שירות כדי לחסוך מקום. לעומת זאת בחדרי אמבטיה כיורים בצורות, גדלים וצבעים שונים. גם כאן ישנן מספר צורות להנחת כיורים ובשנים האחרונות יש פופולאריות רבה לכיורים המונחים, זאת אומרת כיורים שניצבים על משטח ולא בהתקנה עליונה, תחתונה או ישרה.
 ישנם כיורים סטנדרטיים ולעומתם יש כיורים מעוצבים. טווח המחירים נע בין כיורים זולים מאד ועד כיורים יקרים וייחודיים. גם בחדר האמבטיה כיורים וברזים הולכים יד ביד ואפשר להתאים ברזים לסוגים שונים של כיורים ולסגנונות שונים של כיורים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה